Reklamačné podmienky
V prípade poruchy, závady, chyby, straty kvality alebo samopoškodenia reklamovaný tovar posielajte spolu so záručným listom, faktúrou,alebo blokom a popisom reklamovanej poruchy na adresu:
Maroš Bajan
Glare s.r.o.
Poľná 2
953 01 Zlaté Moravce
glare@centrum.sk
Záleží nám na vašej spokojnosti, preto každú reklamáciu riešime okamžite v priebehu niekoľkých dní. Pri technicky náročnejších reklamáciách to môže trvať dlhšie, nikdy však nie viac, ako zákonom stanovených 30 dní. Po vybavení reklamácie Vám tovar zašleme na Vami zadanú adresu, dopravu hradíme my.
Reklamácie sa nevzťahujú na:
1. roztrhnutie retiazky,alebo náramku, na mechanické poškodenie (napr. deformácia ohnutie prsteňa ,prasknutie prsteňa, vypadnutie kameňov spôsobené úderom, stlačenie retiazky,alebo náramku)
2.na vady spôsobené nevhodným zaobchádzaním(napr.zlomenie kruhových náušníc pri otváraní,zlomemie patentu náušníc, potiahnutie a následné otvorenie pérového krúžku na retiazkach a náramkoch)
3.na sčernanie (oxidácia)šperku, na opotrebovanie šperku bežným nosením (napr.poškriabanie,predratie krúžkov na visiacich náušniciach,predratie retiazky,alebo náramku,oter rhódiovania, oter pozlátenia).U špecálne upravovaných šperkov(napr,pieskovanie,gravírovanie) dochádza denným nosením k ošúchaniu,čo sa nepovažuje za vadu šperku.
4.Všetky šperky prešli kontrolou kvality a boli odskúšané (napr, retiazky a náramky v ťahu) a preto nie je možné aby sa roztrhli samé od seba. U plochých,lisovaných a pletených retiazkach a náramkoch sa vyvarujte ostrému ohybu a na spanie ich podľa možnosti odkladajte.
5.Šperk nenoste pri výkone ťažkých prác v prašnom prostredí s agresívnymi výparmi.Neodkladajte šperky do blízkosti vecí obsahujúcich síru (guma,lepidlo). Šperky reagujú na rôzne chemické prostriedky sčernaním. Zvýšenú pozornosť venujte aj šperkom odlahčeným(dutým),ktoré Vám pri šetrnom zaobchádzaní poslúžia rovnako ako šperky z masívu
6.poškodenia vyvolané neodborným zásahom.
Reklamovať môžete iba šperk alebo hodinky s výrobnou vadou. Reklamácie sa riešia podľa reklamačného zákona Slovenskej republiky.
Aby Vám zakúpený tovar prinášal radosť čo najdlhšie, chráňte ho pred pádom, prudkým nárazom, otrasmi, náhlymi zmenami teplôt, chemickými vplyvmi, magnetickým poľom, účinkami vlhkosti a vody v prípade, že nie je označený ako vodotesný, čo sa týka hodiniek v záručnej lehote neotvárajte púzdro hodiniek a strojček chráňte pred neodbornými zásahmi.
Postup vybavovania reklamácií
- V zmysle tohto reklamačného poriadku môže oprávnená osoba uplatniť reklamáciu osobne, písomne, alebo elektronickou poštou.
- Z reklamácie musí byť zrejmé najmä:
• kto reklamáciu podáva (meno, priezvisko, adresa trvalého pobytu),
• predmet reklamácie, prípadne čoho sa objednávateľ domáha,
• komu je reklamácia adresovaná,
• dátum podania reklamácie,
• podpis objednávateľa alebo podpis oprávnenej osoby spolu s plnomocenstvom. - V prípade podania reklamácie elektronickou poštou alebo písomne oprávnenou osobou v mene objednávateľa musí byť k reklamácii priložené plnomocenstvo na zastupovanie objednávateľa vo veci reklamácie.
Ak reklamácia neobsahuje náležitosti uvedené v bode 2. tohto článku bude považovaná za neoprávnenú. - Predávajúci určí spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu tovaru, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie a následne reklamáciu vybaviť v lehote, ktorá nesmie byť dlhšia ako 30 dní od uplatnenia reklamácie. Vybavenie reklamácie bude Kupujúcemu oznámené telefonicky, písomne alebo elektronickou poštou. Vybavenie reklamácie trvá najviac 30 dní odo dňa doručenia reklamovaného tovaru Predávajúcemu, pokiaľ sa nedohodne inak.
- V prípade reklamácie uplatnenej do 24 mesiacov od kúpy výrobku, Predávajúci môže vybaviť reklamáciu zamietnutím len na základe odborného posúdenia. Ak Predávajúci zamietne reklamáciu uplatnenú po 24 mesiacoch od kúpy výrobku, Predávajúci je povinný informovať Kupujúceho o tom, komu možno zaslať výrobok na odborné posúdenie. Odborným posúdením sa na účely vybavenia reklamácií rozumie o. i. i stanovisko autorizovanej osoby alebo osoby oprávnenej výrobcom na vykonávanie záručných opráv. Ak je výrobok zaslaný na odborné posúdenie určenej osobe, náklady odborného posúdenia, ako aj všetky ostatné s tým súvisiace účelne vynaložené náklady znáša Predávajúci bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia.
- Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má Kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. O spôsobe odstránenia vady rozhoduje Predávajúci a je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má Kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od Kúpnej zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú Kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však Kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať. Za opätovné vyskytnutie sa vady po oprave sa považuje, keď sa rovnaká vada, aká bola v záručnej dobe najmenej dvakrát odstraňovaná, vyskytne opätovne. Za väčší počet vád sa považuje, keď tovar má súčasne najmenej tri odstrániteľné vady, pričom každá z týchto vád bráni riadnemu užívaniu tovaru. Kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu Tovaru, alebo ak sa vada týka len súčasti Tovaru, výmenu tejto súčasti, ak tým Predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu Tovaru alebo závažnosť vady. Ak ide o neodstrániteľnú vadu, ktorá však nebráni riadnemu užívaniu tovaru, má Kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny Tovaru.
- Ak má Kupujúci právo na výmenu Tovaru alebo právo na odstúpenie od zmluvy, záleží na Kupujúcom, ktoré z týchto práv si uplatní. Len čo si však zvolí jedno z týchto práv, nemôže už túto voľbu sám jednostranne meniť.
- Predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu a ukončiť reklamačné konanie jedným z nasledujúcich spôsobov:
- a) odovzdaním opraveného tovaru,
- b) výmenou tovar
- c) vrátením kúpnej ceny tovaru,
- d) vyplatením primeranej zľavy z ceny tovaru,
- e) písomnou výzvou na prevzatie Predávajúcim určeného plnenia,
- f) odôvodneným zamietnutím reklamácie tovaru.
REKLAMAČNÝ PORIADOK
- Prevádzkovateľom (predávajúcim) v internetovom obchode www.glare.sk je : Maroš Bajan, Glare s.r.o. ,Biela 2, Nitra 94901 (na túto adresu neposielajte zásielky)
- Objednávateľom (kupujúcim) v internetovom obchode je každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá odošle elektronický formulár s objednávkou tovaru (produktu/ov alebo služby/žieb).
- Tento reklamačný poriadok upravuje právne vzťahy medzi prevádzkovateľom a objednávateľom, pri vybavovaní reklamácií, týkajúcich sa správnosti a kvality tovaru a služieb poskytovaných prevádzkovateľom.
- Reklamáciou na účely tohto reklamačného poriadku sa rozumie objednávateľom uplatnené právo zo zodpovednosti za chyby tovaru alebo služieb poskytovaných objednávateľom, ktorým sa požaduje určitá náprava, alebo náhrada za chybné plnenie, resp. neplnenie predmetu zmluvy.
- Na šperky poskytujeme záruku 24 mesiacov odo dňa predaja. Záruka sa vzťahuje na výrobné vady,alebo vady materálu. Pri oprávnenej reklamácii máte nárok na bezplatné odstránenie závady v zákonnej lehote.